Sunday, May 3, 2015

Pasar bundle Klong Ngae (Krongek) Thailand

Sebenarnya aku dah lama tahu berkenaan ada satu tempat membeli belah barangan bundle yg lebih top dgn nama pasar krongek. Pasar ni kiranya tempat geng2 kaki jual bundle dari Malaysia ambik barang. Tapi sebelum ni aku tak pernah berkesempatan utk berkunjung kesini.
Untuk pengetahuan pasar ni dibuka pada hari sabtu sahaja dari pagi hingga jam 2 ptg mcm tu.



Letaknya pasar bundle Klong Ngae ni ialah ditengah2 perjalanan dari Sadao ke Hat Yai.
Jika korang memandu dari Sadao korang akan jumpa satu bandar Klong Ngae dan korang kene belok kekanan dan akan perasan banyak payung2 orang dok meniaga.

Kat sini mmg banyak gila barang2 bundle seperti baju, seluar, kasut, beg dan lain2 lagilah.

Bagi peminat barang bundle korang wajib berkunjung kat sini nanti.




3 comments:

Abang Fadli said...

suka pergi cari barang-barang antik... confirm jumpa benda yang menarik...

www.mytravellicious.com

Kak Mahh said...

Kena masuk dlm list ni

Kak Mahh said...

Kena masuk dlm list ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails