Sunday, December 29, 2019

Flysheet Camping

Askm guys,

Hari ini sy nak memperkenalkan dan share satu Flysheet yang bagi saya amat efisien sekali untuk dibawa mendaki gunung dan treking dihutan.

Sebab apa saya kata macam tu, Jom kita tengok antara ciri-ciri yang ada pada Flysheet ini.

i) Ringan dengan beratnya hanya 0.65 gram.
ii) Ukuran 3m x 3m atau 10 kaki x 10 kaki.
iii) Bahagian atas bewarna biru atau hijau, dan bahagian bawah Fly disalut dengan lap[isan aluminium.
iv) Didatangkan dengan 6 unit besi pancang dan juga 6 utas tali.
v) Mempunyai lubang hook pada setiap bucu untuk mengikat tali
vi) Untuk tujuan simpanan dlam beg, Flysheet ini boleh dilipat sekecil-kecilnya dan boleh diletak dimana sahaja ruangan beg anda.
vii) Brand Wanjing (China Product)
viii) Material : Polyester Fabric




 Saya sendiri telah menggunakan beberapa kali Flysheet ini sewaktu aktiviti mendaki gunung dan memang tak menghampakan.

 Ini lapisan aluminium yang saya maksudkan di lapisan sebelah bawah Flysheet ini.




Untuk yang berminat mendapatkan Flysheet jenis ini boleh klik link order dibawah dan buat order melalui platform shopee saya.


1 comment:

Unknown said...

Hi,flysheet ada saiz besar x.saiz 20 kaki ke atas

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails