Thursday, December 26, 2019

Barang hiking outdoor / aktiviti luar

Salam  semua guys, hari ini saya nak kongsikan satu tempat atau platform untuk korang yang kaki outdoor, kaki hiking tu, satu tempat untuk dapatkan segala peralatan untuk  aktiviti hiking mahupun outdoor seperti mendaki, berkhemah ataupun santai tepi pantai.

Korang boleh dapatkan pelbagai barangan outdoor pada harga yang murah dan berkualiti. Menggunakan platform Shopee untuk memasarkan segala peralatan yang dijual dan merupakan seller yang boleh dipercayai. Barangan yang dijual adalah 100% ready stock dan di pos dari Pulau Pinang, Malaysia.

Untuk dapatkan barangan outdoor dan hiking tersebut korang boleh klik link berikut xventurestore dan akan dibawa terus ke link kedai tersebut. Jika ada segala pertanyaan tentang produk tersebut boleh terus chat seller melalui ruangan chat di kedai tersebut. InsyaAllah admin kedai akan terus menjawab segala pertanyaan tersebut dengan segera.

Masa pengeposan juga amat pantas sekali dimana segala order yang masuk sebelum pukul 1 tengahari akan di pos pada hari yang sama, manakala order selepas pukul 1.00 akan di pos keesokan harinya. Order yang masuk pada hari jumaat petang, Sabtu dan Ahad pula akan di pos pada hari Isnin bekerja.

Ok guys, jangan malu, jangan segan boleh klik link berikut xventurestore 

Korang boleh lihat dahulu antara produk-produk yang ada di kedai shopee tersebut.

















Dan ada banyak lagi stok ynag terdapat disana, ok guys selamat shoping. 
Ingat....


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails