Tuesday, January 4, 2011

Azam Tahun Baru

Apa azam korang semua tahun baru ni, Pasti semua orang semangat tengah berkobar-kobar sekarang ni dengan azam masing-masing. Harap-harap azam korang semua tidak hanya di tengah jalan sahaja pada tahun ni.

Azam aku pulak apa dier. Aku berazam tahun ni nak backpacker ke Vietnam dan Kemboja pulak. Tak tahu lagi jadi ke idak. banyak jugak kosnya tu nanti. Tapi takpa aku sekarang ni pun dah menabung sikit-sikit untuk tujuan pakej melancong ni. Hehe Ya ke idak aku ni, tengoklah nanti duit yg di tabung tu ke mana perginya nanti.

Perancangan yang sedang menunggu masa tahun ni yg besar jugaklah kiranya iaitu panjat kinabalu lagi pada 16 - 20 Mac nanti. Pastu terus ke Gng Tahan pulak pada 26 - 31 Mac. Dan satu lagi aku bawak satu trip yg nak melancong ke Sabah pada 4 - 7 Jun nanti. Ni kiranya projek besar jugaklah.

Harap tiada halangan yang berada di persimpangan.........

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails