Monday, December 26, 2011

PortKlang4x4, pit stop penggemar 4 wheel

Korang tengok jentera kat atas ni, kalau korang semua jenis aku la yang sukakan jentera jenis Powil ni mesti tertelan air liuq kan. Ni kiranya complete modification lah rasanya. Kedai ni aku jumpa masa aku lalu kat Klang. Apa lagi singgahlah sekejap, usha-usha kat dalam. Not Bad barang aksesori dia banyak pilihan. Tapi aku yang tak banyak pilihan sebab poket kosong. Alih-alih beli sticker jer. Nantilah ada duit lebih nanti aku make up mcm ni jugak Storm aku nanti.
Tak salah kan angan-angan. Sekarang pun Storm aku banyak dah modified nya. Bumper depan dan belakang dah ada. Hi Lift Jack dah ada. Carry Jan dah ada. Tayar dah ok, cuma nanti nak buh Canopy pastu nak buh pulak sporlight kat atas bumbung dan nak up sikit kasi tinggi. Satu lagi nak letak Safari Snorkel. Buat sikit-sikit baru tak terasa.
Tapi yg kat atas ni memang mengancam betul, geram pulak aku tengok. Sebenarnya kat dalam tu banyak lagi jentera-jentera hebat yang dah di make up kan, tapi aku segan nak snap gambar. takut org kedai marah. Yg ni pun sebab dia park kat tepi jalan.
Doakanlah aku dapat duit lebih sikit dan boleh laksanakan impian aku ni. Tak salahkan perabih duit pada mende yg kita puas hati....Haha...dengar kat bini aku ni mesti dia tak puas hati....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails