Monday, April 26, 2010

Bekerja sambil bercuti

Yup pernah dengar ungkapan ni kan. Kita pergi bekerja tapi sambil tu kita juga keluar bercuti. Apa orang kata sambil menyelam sambil minum air.

Esok aku akan keluar bekerja sambil bercuti ke Pulau Lagenda Pulau Langkawi. Kali ini program Pelajar Pendidikan Khas sekolah rendah. Kami akan keluar membawa lebih kurang 40 orang pelajar pendidikan khas sekitar Pulau Pinang untuk melawat sekitar Pulau Langkawi. Program ini akan bermula esok 27 hb April dan tamat pada 29 hb April 2010.

Nampaknya kali ini aku off kejap dari tulis blog dan tumpu jap pada kerja kat sana. Bukan tak pernah pergi sana, boleh kata dah muak dah pi Langkawi ni. Tapi disebabkan kerja terpaksalah pergi juga.

Kali ni kami akan melawat banyak jugalah tempat-tempat menarik sekitar Langkawi ni. nantilah sahaja akan aku post kan semua aktiviti di sana apabila aku balik nanti.

Selamat bercuti untuk diriku sendiri.
Jadi pada rakan-rakan blogger semua maaf yer jika aku tak balas mesej korang.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails