Tuesday, April 27, 2010

Adakah anda serius dalam aktiviti Lasak?

Senang tak nak jawab soalan diatas. Bagi peminat aktiviti lasak, dengan konfiden mereka akan menjawab yaaa. tapi bagi yang tak minat ada yang akan jawab entahlahh, tak tahu, tak minatlah dan macam-macam lagi. Ia juga sudah tentu membimbangkan para ibu bapa yang bimbang akan keselamatan anak-anak mereka.

Kita sebagai manusia memang tidak dapat menahan ajal dan maut dari Allah. namun kita sebagai manusia yang diberi akal dan fikiran boleh berfikir mana yang baik dan mana yang buruk. Jadi sudah tentu kita akan cuba mengelak daripada berlakunya perkara-perkara yang tidak dingini dalam melalkukan aktiviti outdoor ini.

Jadilah pemngamal aktiviti lasak yang smart dan bijak, bukannya hanya menjadi ikutan dan trend semata-mata. Inilah juga menjadi satu wadah bagi saya cuba menyebarkan seberapa banyak maklumat dan pengetahuan yang saya ada selama berkecimpung dan bekerja dalam bidang outdoor ini. Semoga blog mytripadventure.blogspot.com ini terus menjadi bahan dan sumber rujukan bagi peminat-peminat aktiviti outdoor di dalam dan di luar negara.

2 comments:

Sutera Maya said...

SY SGT MINAT AKTIVITI TERUTAMA MENDAKI GUNUNG... TAPI STAMINA SY BLUM BRAPE KUAT... BARU MENDAKI 2 GUNNUG, NUANG DAN LEDANG...ADA X TIPS TINGKATKAN STAMINA?

afqh said...

ya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails