Saturday, August 20, 2011

Jawatan Kosong untuk diisi

Jawatan kosong untuk diisi, sapa-sapa pun buleh pohon, sama ada yang dah kerja atau tak kerja lagi....
.
Aku tersenyum tengok banner yang di gantung di masjid ni, sampai macam tu sekali nak ajak masyarakata kita berjemaah di Masjid.
.
Jom kawan-kawan mari kita imarahkan masjid di 10 malam terakhir ni.....

2 comments:

shaliza khairi said...

tak pernah lagi jumpa banner macam tu. bagus betul pihak yg buat banner tu. bagi kesedaran sikit dekat orang yg lalu lalang depan masjid tu. =)

Bui Junaidi said...

wah..bgs jugak banner ni..bgs kalau diletak di setiap surau/masjid kat malaysia kan..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails