Wednesday, August 24, 2011

Kedai Outdoor di Penang


Kali ni nak kongsi satu kedai Outdoor yang baru bukak kat Pulau Pinang. Kedai ni namanya outdoordynamics. Lokasinya terletak di belakang USM. Kalau nak tepat lagi, di The Pallazia, kedai 97-G-18 . Kedai memang berhadapkan jalan, dan selang satu kedai dari Al-Ikhsan Bukit Gambir. Lebih kurang seberang jalan dari MaryBrown dan Petronas Bukit Gambir.
.
Bagi yang ada GPS, lagi senang, korang set saja coordinat ni - N05 21.551' , E100 17.660' . Kedai buka dari jam 11 pagi sampai 8 malam - Isnin - Jumaat dan 11 pagi sampai 5 petang hari Sabtu. Ahad dan cuti awam tutup. Hari Jumaat pun tutup antara kul 12.30 tgh hingga jam 2.30 tgh. Kalau nak tepon kedai - 04-656 3345.
Kedai ni memang sempoi dan terasa adventure sekali apabila anda berkunjung ke sini. Tuan kedai pulak, namanya Bro Nadir. Susun atur barangan dalam kedai memang nampak kemas disamping tuan kedai yang cukup friendly.
Jadi bagi geng-geng Utara kalau tercari-cari kedai outdoor bagi memenuhi keperluan dunia kembara anda, mailah berkunjung ke sini. Aku promote ni pun bukannya dapat komisen pun, saja nak tolong kawan bagi up traffic ke kedai dier.Harap gambar yang aku post kat sini dapat menarik korang semua berkunjung ke kedai ni. Kalau lalu atau jalan-jalan kat area Penang ni, janganglah segan-segan untuk singgah ke sini.
.
##Bro Nadir, sorry yer copy paste gambar ko kat sini....



2 comments:

pijankodok said...

salam... aiseh... minggu lepas saya ke penang 2 hari mencari kedai ni ler... rupa-rupanya belakang USM jer... punyalah pusing2 area komtar @ Georgetown mencari kedai outdoor ni... dah satu-satunya kedai outdoor di Zon Utara.. i means specialize outdoor okay... bukan kedai yang campur mampur itu...

akan aku jejak disana...

thanks for info... ^^

Irwansham said...

Tent camping ada tak...jenis apa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails