Thursday, August 18, 2011

Kursus Selam Skuba, Open Water, Advanced Open Water, Rescue Diver

Pada sapa-sapa yang berminat ngan aktiviti diving ni, jomlah ikut aku pergi amik kursus sama-sama. Terbuka pada sapa-sapa yang minat aktiviti nyelam ni, kalau dulu minat campur teringin lepas tu takder geng nak join, haaa...sekaranglah masanya....jom ikut grup kita orang.
.
Tarikhnya ialah pada 16 hingga 18 September ini.
Tempatnya ialah di pantai Teluk Dalam Pulau Perhentian.
Kosnya pulak untuk kursus Open Water - RM 900, Advanced Open Water - RM 850 dan Rescue Diver- RM 760. Pastu campur ngan kos pakej penginapan, peralatan nyelam, bot dan makan untuk selama 3 hari 2 malam tu sebanyak RM 300 lagi. So jumlahnya campur sendirilah yer.
Kursus akan dikendalikan oleh Instruktor iaitu bekas pemain keyboard kumpulan Medicine dulu iaitu Abg Suhaimi.
Kita akan jumpa di meet point di jeti Kuala Besut, Terengganu. Pakej akan mula dari sini. Bagaimana nak ke sana, dengan bas boleh, naik kereta sendiri pun boleh.
-
Kalau ada yang minat nak pollow sama boleh contact aku melalui email dulu nyatakan keminatan korang, nanti aku send aku punya no phone untuk penjelasan lebih lanjut kalau tak berapa paham....Ni emailnya kayrol_penang@yahoo.com
.
 

1 comment:

Princess M said...

i teringin laaaaaaaaa nak amik kursus ni before amik kt pulau. ade buat kat KL ke? please lemme know. tulis kat i punye chatbox tau! thanks dear

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails